Det här med att inleda...

Ja, det här med att inleda ett blogginlägg är något jag länge funderat på hur man ska göra. Finns det något rätt och fel? Det gör det säkert. Ska man bara börja med att skriva "I dag har jag.." eller måste man fundera ut något jättefinurligt och bra att börja med? Well. Nu är jag i alla fall klar med min inledning för den här gången. Så då är det väl bara att börja skriva ner det som kanske är lite mer relevant. Om man nu tycker att mitt liv är relevant. Det beror väl ganska mycket på den som läser. Men för mig är mitt liv i alla fall relevant, och eftersom det är jag som skriver så tänker jag däför skriva vad jag har haft för mig.

Min rara gullsin fick besök av mig, yeah. Köpte två par nya skor. Mycket fina om jag får säga det själv. Kusins fru fyllde år så vi fick åka dit och äta tårta. I Uppsala. Trots att hon ursäktade sig ungefär sju gånger för att den var alldeles för kladdig tyckte jag att den var väldigt god. Det gjorde nog de andra med. Och det är ju inte utsidan som räknas när det kommer till tårtor. Utgång i Märsta blev det med. Med hanna. Så nu finns heta bilder på oss på KC:s hemsida. Yes.  

Malin har varit här. Det var väldigt roligt, I must say. Vi kommer ju nästan bli grannar i höst.. eller ja. 6 mil. Men kortare än vad det är nu! Nu har hon sett hela Vingåker med omnejd. Bad i en miniliten sjö i Byle, varmt var det men svårt att komma i. För att inte tala om hur svårt det var att komma upp! Tur att vi inte tog med kameran. Sen drog vi en repa nere på samhället (jag vägrar säga byn!). Lite factory, lite fika. Sen var dagen gjord.

Eftersom det var ett tag sen jag skrev här så kommer det bli ett jättelångt inlägg om jags ka redogöra för allt jag gjort i detalj. Men lite mer odetaljerat kan jag även berätta om att jag varit i Kayholm och träffat massa rara gamla vänner från gymnasietiden. Det var tider det! Sen har min farmor blivit förärad med besök av mig. Hon var här och grillade i går dessutom. Bad i Lyttersta med Kristina och Marlene, bollkastning på hög (eh ja) nivå. Sen har det ochså bliit lite jobb. Men i natt jobbar jag sista natten! Känns jätteskönt med rätt så tråkigt också faktiskt. Jag tycker om mitt jobb.

Well. Ska man skriv en sån där jättetjusig avslutning också? kanske man borde. Men det struntar jag i. Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Marlene

bra inlägg :) Precis, man måste ju testa om bollen studsar,det skulle nog ha gått bättre om den varit bättre pumpad ;P

2007-08-12 @ 11:17:01
URL: http://marlenemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0