Gothenburg

Gothenburg I came back to you..

Jajjemen, det gjorde jag! Och Emma hade jag med mig. Vi for till Götet för att hälsa på Maria. Tre systrar på 27kvm, de du! Tur att vi för ganska många år sedan kom till det stadiet att vi inte bråkar jämt, utan faktiskt har riktigt roligt när vi ses.

Kulturkalas och regn. Det var vad som bjöds i storstan. Vi såg Ciao Bella. Tur att det var gratis. För det är ingen film som är värd att slänga ut pengar på. Synd. Den hade potential men det rann bara ut i sanden. Störde oss ganska mycket på att tjejen verkade vara så blåst. Men ja. Vi kanske börjar bli gamla. För nog höjde vi medelåldern där med några år. Men ändå. Nä. Se den inte.

Vi dissade Timbuktu. Först tänkte vi trots regnet och titta på honom. Men vi ångrade oss när syndafallet kom. David sa att vi bara ville titta på timmy för hans snygga bak. Jovisst. för man ser så mycket av asset när han står på scen. Hö. Men som sagt så dissade vi både Timbuktu och hans behind. Istället kollade vi på bollywood. Alltså, de är ju helt sjuka de filmerna. Men underhållande. Ojojoj.

Mycket prat blir det när tre systrar hamnar i samma lägenhet. Det är det man saknar mest när man inte bor tillsammans. Men å andra sidan blir det så mycket mer mysigt och efterlängtat när det inte sker så ofta. Så det kanske är bra att det bara sker ibland. Well. Ja. Förmodligen.

Nu är man i alla fall hemma igen. Men bara för en vecka. Sen drar jag härifrån, blir visst norrlänning för ett år. Oj.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Hoppas vi kan hinna ses innan du blir norrlänning :) jag kommer nog hem på tisdag eller onsdag!

2007-08-19 @ 00:09:53
URL: http://marlenemaria.blogg.se
Postat av: Johan

Tjoooo! Norrlänning? Vad är det som händer!?

2007-08-21 @ 22:49:24
URL: http://johanlindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0