Please, feel free to confuse me.

I don't mind. Eller? Jo det gör jag. Så sluta upp med de där dumheterna. Tack.

Well. Nu går allting i rasande fart. Hur ska man hinna med allt? Man skulle kunna samanfatta mitt liv just nu med ett ord; Kaos. Det känns lite så. Eller mycket så. Men det hör väl kanske till? Det är en helt annan känsla mot när jag for till London för ett år sedan. Visserligen var det lite kaotiskt då med, men på ett helt annat sätt. Då kändes det som ett välordnat kaos. Nu är det mest bara kaos över lag. Men jag tror att det löser sig. Det brukar det göra. Och det känns helbra att jag känner lite folk där i krokarna. Schysst med lite resesällskap upp också. Slipper köra helt själv de där 65 milen. Freddan gör mig sällskap, sjukt bra att vi kommer gå i samma klass hela året! I kväll ska systrarna och jag bjuda ut far. Vi lovade att när vi all tre tagit körkort skulle vi bjuda ut honom. Bäst att fixa det innan vi far åt olika håll igen. Lillebror (som blivit sjukt stor på extremt kort tid. Seriöst, grabben började sjuan i dag!) får också hänga med.

I dag blev det värsta städrycket. Maria, Emma och jag har städat hela övervåningen. Det går undan när man är tre. Nu är det jättefint här, inte en dammråtta i sikte! Yeah.

Jag har upptäckt en genialisk grej (eller ja, Sara tryckte in lit vett i skallen på mig), facebook. Awesome! Get one your self vettja! http://facebook.com 

x  

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det var jättekul att se dig med :) Kört försiktigt imorrn och ha det bäst uppe i Åre! Kramar!

2007-08-25 @ 23:24:54
URL: http://marlenemaria.blogg.se
Postat av: Sara

facebook is the shit!

2007-08-27 @ 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0