Jag har också en blogg!

Jajjemen. Mychan har gjort det. Övertalat mig att skaffa en blogg. Så nu sitter jag här i hennes lägenhet och ska knåpa ihop nåt bra. Hm. Jaa.

Vi har suttit och varit jätteonyttiga. Yeah. Jag bakade en kladdkaka, sen drogvi till ica och inhandlade vindruvor, lösgodis och glass. Mmm! Sen gick vi hem till My och åt upp det. Och pratade. Massor. Det var ju ett tag sen vi sågs. Hon far ju till Polen hela tiden och jag kom nyss hem från jiingijamborii. That was pretty nice. Yes.
 
Förutom att vara onyttiga har vi spenaderat massa tid på youtube (som om det voreså himla nyttigt i och för sig...). Vi hittade en jättesnart Idol-Ola. På riktigt! Jag höll på att kissa på mig. Grabben är ju seriös! "Så du är fotbollsspelare eller?" Aaahahahaa!




Nej. Nu får det va slut på det roliga. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0