India!

Efter en natt på tåg är jag nu hemma i Vingåker igen.  Känns konstigt. man åker från minus 15 och snöoväder för att komma till ett grönt, varmt regnväder. Skum känsla. Tog på mig alldeles för mycket kläder när jag skulle ut med Doris. Skidjackan, gore-tex vantar, mössa och halsduk. A little bit too hot! Men varmare blir det. På måndag åker vi till Indien. heltgalet. Två månader i det där landet med halva klassen. Kommer bli hur bra som helst! Och de här veckorna vi haft på hålland nu innan vi for hem har varit grymt bra. Lite tråkigt att dra ifrån dem, men kommer bli jordens party när vi är hemma igen!

Kommer nog inte hålla till så mycket här när jag är i Indien, prova min resedagbok istället. j.ida

Puss å slem, yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0